ENEL, unul dintre cele mai mari grupuri de energie din Romania care acum face parte din compania PPC Energie, a publicat anunturi de ultim moment pentru clientii din Romania, prin care anunta doua masuri care afecteaza clientii. Vorbim despre decizii ale celor de la ENEL, care au dus la inchiderea a doua centre de relatii cu clientii, iar in aceasta situatie clientii vor fi obligati sa apeleze la cele din alte localitati pentru a avea rezolvate problemele cu care se confrunta.
ENEL spune ca a inchis centrul pentru relatii cu clientii din orasul Faget, judetul Timis, dar si pe cel din orasul Calugareni, judetul Giurgiu, deci oricare dintre clientii care mergeau la aceste centre pentru a rezxolva probleme, trebuie sa se reorienteze. In niciunul dintre cazuri nu exista alte magazine ENEL in aceleasi localitati, clientii trebuind sa mearga in localitatile din proximitate pentru a rezolva orice fel de probleme ar avea, ceea ce nu e tocmai placut.
Deciziile ENEL Oficiale de ULTIM MOMENT, care Vizeaza Clientii din Romania
ENEL nu a oferit explicatii clare cu privire la deciziile sale de a inchide aceste centre pentru relatii cu clientii, insa avand in vedere faptul ca grupul a fost preluat de catre PPC Energie, atunci probabil e vorba despre reducerea costurilor. In ambele situatii cei de la ENEL spun ca oricare dintre clientii care doreau sa discute cu angajatii companiei, vor trebui sa se foloseasca de serviciile online de pe website-ul sau, daca nu pot ajunge intr-unul dintre localitatile din proximitate.
ENEL ar putea lua decizii similare inclusiv in cazul altor centre pentru relatii cu clientii din Romania, iar asta pentru ca daca este vorba despre o campanie de reducere a costurilor, atunci nu este exclus ca masurile sa se aplice si in alte localitati. Avand in vedere ceea ce vedem aici, e posibil ca planul celor de la ENEL si PPC Energie sa fie de a inchide centrele de relatii cu clientii doar in localitatile mici, unde nu ar aveea logica sa tina deschise puncte fizice de prezenta.
ENEL va anunta public orice fel de alte decizii similare pe care le-ar putea lua pentru clientii sai din Romania, asa ca ramane doar sa vedem ce alte masuri similare ar putea fi anuntate in viitorul apropiat.