ING Romania, una dintre principalele banci care activeaza in Romania si este parte a unuia dintre cele mai mari grupuri bancare din toata lumea, a decis ca inainte de Paste 2024 sa le aduca in imediata atentie romanilor o problema foarte serioasa. Vorbim despre problema securitatii conturilor bancare, si nu numai, iar asta pentru ca ING Romania ne vorbeste despre importanta alegerii unor parole cat mai sigure pentru conturile noastre.
ING Romania spune ca o parola nu trebuie sa fie in mod neaparat foarte lunga pentru a fi sigura, iar parolele lungi nu sunt intotdeauna sigure, mai ales daca sunt folosite pentru mai multe conturi, iar unul dintre ele este compromis la un moment dat. Alegerea unor aprole complexe este o idee foarte buna, conform celor de la ING Romania, insa ele trebuie variate in functie de conturile pe care le avem, astfel incat daca una e compromisa, sa nu avem mai multe conturi compromise.
ING Romania: ATENTIONARE Oficiala de ULTIM MOMENT pentru Clientii Romani Inainte de Paste 2024
ING Romania ne spune ca, in momentul in care folosim aceeasi parola pentru mai multe conturi, devenim vulnerabili in fata hackerilor, pentru ca daca este compromisa una, acestia pot cauta conturile noastre in diverse platforme, pentru a le compromite. Sfaturile pe care ING Romania le ofera acum nu sunt tocmai noi, pentru ca in trecut banca a furnizat informatii similare clientilor din Romania, chiar daca nu toti oamenii le-au ascultat asa cum a trebuit.
ING Romania a avut, cel mai probabil, clienti afectati de problema compromiterii conturilor din platformele sale de internet si mobile banking, astfel ca incearca sa ne invete cum sa ne protejam cel mai bine impotriva hackerilor care ne vor raul. Desigur ca ING Romania are pe website-ul sau de foarte multa vreme informatii cu privire la metodele prin care ne putem proteja in cele mai bune moduri impotriva atacurilor de tip phishing, si nu doar atat.
ING Romania ii ajuta pe clientii care au probleme din cauza conturilor compromise, sau a tranzactiilor frauduloase, insa doar atunci cand poate efectiv sa faca acest lucru, iar din pacate exista situatii cand nu are cum sa ofere ajutorul dorit de catre clienti.