BANCA Transilvania, binecunoscutul grup financiar din Romania cu o crestere constanta a afacerilor in ultimii ani de zile, a anuntat in mod oficial ceea ce a realizat, mai exact o crestere a valorii brand-ului sau. Conform celei mai recente evaluari publicate de catre Brand Finance Romania, pentru anul 2024, BANCA Transilvania a urcat cu o pozitie in top, fata de anul 2023, valoarea brand-ului bancii crescand cu 11%, pana la 641 de milioane de euro.
BANCA Transilvania spune ca aceasta crestere a fost posibila multumita performantei financiare solide, a transformarii digitale, dar si a cresterii bazei de clienti, la aproximativ 4.3 milioane de clienti. Vorbim despre cea mai mare banca din Romania, una dintre cele mai mari din Europa, BANCA Transilvania fiind in continua crestere, iar pentru anul 2024 conducerea se asteapta la o crestere substantiala a valorii brand-ului, ceva ce e normal.
Realizarea Oficiala a BANCA Transilvania si Anuntul de ULTIMA ORA pentru Milioane de Romani
BANCA Transilvania spune ca valoarea cumulata a brand-urilor din clasament a crescut cu 6% fata de anul 2023, ajungand la 7 miliarde de euro, iar aici vorbim despre multe companii romanesti foarte mari. Valoarea brand-ului BANCA Transilvania este totusi injumatatita fata de cea a DACIA, ceea ce nu e tocmai vreo surpriza, avand in vedere ca vorbim despre unul dintre cei mai mari producatori de automobile din lume si cel mai mare fata de Romania.
BANCA Transilvania nu a reusit sa depaseasca nici eMAG in ceea ce priveste valoarea brand-ului, iar asta pentru ca in cazul magazinului online vorbim despre o valoare de 824 de milioane de euro. Interesant este ca BANCA Transilvania are un brand mai valoros decat DEDEMAN, a carui valoare a ajuns la doar 481 de milioane de euro, dar vorbim despre o companie detinuta in exclusivitate de catre actionari romani, care e ajutat inclusiv de grupul BT.
BANCA Transilvania reuseste in fiecare an sa-si creasca afacerile, iar multumita acestui lucru ii creste inclusiv valoarea brand-ului, ceea ce ii asigura expunere la nivel global si atrage noi clienti.