E.ON: 2 Informari IMPORTANTE Oficiale de ULTIMA ORA Vizand Clientii din Romania

E.ON 2 Informari IMPORTANTE Oficiale ULTIMA ORA Vizand Clientii Romania

E.ON, grupul de energie pe care milioane de romani se bazeaza anual pentru furnizarea de electricitate si gaze naturale, a publicat 2 informari importante pentru cei care au mai multe facturi de plata, chiar si de la locuri de consum diferite, pot acum sa le achite rapid si usor printr-o singura tranzactie pe platforma online E.ON Myline. Aceasta noua facilitate simplifica procesul de plata si economiseste timp pentru utilizatori.

E.ON spune ca, pentru a beneficia de aceasta optiune, clientii trebuie sa acceseze sectiunea Facturi din contul lor E.ON Myline. Acolo, pot selecta facturile pe care doresc sa le plateasca apasand pe iconita cosului de cumparaturi aflata langa butonul Plateste pentru fiecare factura in parte. Daca detin facturi la locuri de consum diferite, pot schimba locul de consum si repeta procesul de selectie pentru fiecare locatie.

E.ON explica faptul ca dupa ce au selectat toate facturile dorite, clientii pot accesa cosul de cumparaturi din partea de sus a ecranului. Aici vor vedea toate facturile adaugate si suma totala de plata. Introducand datele de card, tranzactia este finalizata, iar toate facturile sunt achitate simultan. Astfel, printr-o selectie multipla, se realizeaza o plata unica si se primeste o confirmare unica pentru toate facturile.

E.ON: 2 Informari IMPORTANTE Oficiale de ULTIMA ORA Vizand Clientii din Romania

E.ON ii informteaza pe cei care nu au inca un cont E.ON Myline, ca procesul de inregistrare este simplu si poate fi realizat chiar si in timpul unei pauze publicitare la televizor. Este necesara o adresa de email, codul de client si codul de incasare, informatii care se gasesc pe factura de consum. Odata inregistrati, clientii au acces la o serie de functionalitati care le permit sa gestioneze eficient contul lor de energie.

Platforma E.ON Myline ofera multiple avantaje, precum vizualizarea istoricului de facturi si plati, monitorizarea consumului de energie si accesul la oferte personalizate. Prin intermediul acesteia, clientii pot economisi timp si pot avea un control mai bun asupra consumului si platilor lor.

E.ON, prin implementarea acestei optiuni, vrea sa imbunatati experienta clientilor si de a le oferi solutii digitale adaptate nevoilor lor. Noua facilitate vine in intampinarea celor care doresc sa simplifice procesul de plata si sa gestioneze mai usor multiple locuri de consum.

Pentru mai multe informatii si pentru a beneficia de acest serviciu, clientii sunt incurajati sa isi creeze un cont E.ON Myline si sa descopere toate avantajele pe care platforma le ofera.

author avatar
Redactia iDevice.ro