Netflix, liderul global in streaming, a facut o serie de anunturi foarte importante vizand sutele de milioane de oameni care folosesc platforma in fiecare luna, raportand rezultate financiare impresionante pentru al treilea trimestru al anului 2024, confirmand o crestere a veniturilor de 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Netflix a inregistrat, de asemenea, o marja operationala de 30%, in crestere semnificativa fata de 22% in 2023. Pentru anul 2024, gigantul de streaming se asteapta la o crestere a veniturilor de 15%, la limita superioara a intervalului sau estimat intre 14% si 15%, cu o marja operationala ajustata la 27%.
Netflix, in T3 2024 a lansat o serie de titluri de succes, care au atras un numar semnificativ de spectatori. Printre acestea se numara seriale noi precum The Perfect Couple, Nobody Wants This si Tokyo Swindlers, alaturi de titluri indragite ce revin cu noi sezoane, precum Emily in Paris si Cobra Kai. De asemenea, filmele importante, cum ar fi Polițist din Beverly Hills: Axel F, Rebel Ridge si Ofiter Black Belt, au contribuit la consolidarea angajamentului publicului.
Netflix a raportat ca angajamentul utilizatorilor, considerat cel mai bun indicator al satisfactiei membrilor, ramane puternic. Prin primele trei trimestre din 2024, numarul de ore vizualizate per membru in gospodariile proprii a crescut de la an la an.
Netflix: Dezvaluirile IMPRESIONANTE ale Platformei pentru Milioane de Oameni
Acest lucru este considerat un rezultat important dupa introducerea partajarii platite, o strategie care a generat o vizionare mai scazuta initial in conturile partajate, dar a adus o crestere a veniturilor pe termen lung.
Un alt punct forte pentru companie este extinderea afacerii de publicitate. Netflix a raportat o crestere de 35% a numarului de abonati pentru planul cu reclame, platforma de tehnologie publicitara urmand sa fie lansata in Canada in T4 si mai larg in 2025.
In ciuda provocarilor legate de partajarea platita, Netflix continua sa performeze excelent, inregistrand in medie aproximativ doua ore de vizionare zilnica pe abonament platit. Compania se asteapta la un final de an puternic, cu lansari anticipate, cum ar fi sezonul 2 din Squid Game, lupta Jake Paul/Mike Tyson si meciuri NFL in ziua de Craciun.
Cu o audienta globala de peste 600 de milioane de abonati, Netflix continua sa programeze continut variat, pentru gusturi, culturi si limbi diverse. Acest lucru ii consolideaza pozitia de lider pe piata de streaming. De asemenea, investitiile in filme si seriale de succes au facut ca Netflix sa primeasca 107 nominalizari si 24 de victorii la Primetime Emmy 2024, recunoscand performantele unor productii ca Ripley, The Crown si Beckham.
Privind catre 2025, Netflix isi propune sa continue imbunatatirea fiecarui aspect al serviciului sau, urmarind sa ofere o crestere sanatoasa a veniturilor si profitului, cu scopul de a ramane destinatia preferata a utilizatorilor pentru divertisment de calitate.