BCR Romania: Informarea Oficiala de ULTIM MOMENT de BLACK FRIDAY 2024 si Anuntul despre Clienti

BCR Romania Informarea Oficiala ULTIM MOMENT BLACK FRIDAY 2024 Anuntul Clienti

BCR Romania stie ca n fiecare an, romanii asteapta cu nerabdare reducerile de Black Friday 2024, cautand cele mai bune oferte. BCR Romania are o sugestie si mai profitabila pentru portofel: activarea Moneyback in aplicatia George. Astfel, clientii pot beneficia nu doar de preturi reduse la partenerii BCR, ci si de bani inapoi direct in cont.

BCR Romania, odata cu aceasta initiativa, nu doar incurajeaza cumparaturile inteligente, ci incearca sa abordeze o problema mult mai profunda: teama romanilor de a vorbi despre bani. “Te-ai trezit vreodata speriat de gandul ca trebuie sa mergi la banca?” intreaba BCR cu un zambet prietenos, recunoscand ca prejudecatile fata de banci si discutiile despre bani au radacini adanci in societate.

Conform studiilor realizate de banca, multi romani evita subiectele financiare, o teama care, spun ei, se transmite inca de acasa. In multe familii romanesti, copiii sunt tinuti departe de discutiile adultilor despre bani, ceea ce face ca acest subiect sa devina o zona tabu in viata lor de mai tarziu.

BCR Romania: Informarea Oficiala de ULTIM MOMENT de BLACK FRIDAY 2024 si Anuntul despre Clienti

BCR Romania, pentru a schimba aceasta mentalitate, a organizat, de Halloween, un eveniment special in hubul sau din centrul Bucurestiului. Tinerii si creatorii de continut au fost invitati pentru a invata cum sa abordeze acest subiect sensibil in familie si sa lase deoparte fricile legate de bani. “Spaimele financiare” trebuie demontate, crede BCR, iar adolescentii de azi par sa fie mult mai deschisi si mai curajosi decat generatiile anterioare.

In cadrul evenimentului, participantii au aratat ca nu se tem nici de bani, nici de “monstri”, fie ei reali sau imaginari. “Viitorul este pe maini bune”, concluzioneaza BCR, subliniind ca aceste generatii tinere sunt pregatite sa infrunte provocarile financiare cu incredere si maturitate, demonstrand ca stereotipurile despre “tinerii din ziua de azi” nu sunt intotdeauna justificate.

BCR Romania, cu initiative precum Moneyback si evenimente care promoveaza o cultura a deschiderii financiare, BCR Romania isi propune sa fie nu doar un partener financiar, ci si un sprijin real in educatia financiara a noilor generatii.