BRD Romania a informat recent clientii despre unele dificultati tehnice care afecteaza functionarea serviciilor digitale, inclusiv platforma de online banking YouBRD, inrolarea cardurilor in Apple si Google Pay, precum si autorizarea tranzactiilor e-commerce prin aplicatie.
Echipele tehnice ale bancii sunt mobilizate pentru a remedia aceste probleme. In comunicatul oficial, BRD Romania a precizat ca se monitorizeaza indeaproape situatia si ca prioritatea este restabilirea completa a functionalitatilor afectate.
Clientii sunt incurajati sa urmareasca actualizarile postate pe site-ul oficial si pe canalele de social media pentru a primi informatii in timp real.
Banca a cerut scuze pentru inconvenientele create si a asigurat ca ofera tot sprijinul necesar celor afectati. In plus, BRD Romania subliniaza angajamentul sau de a investi continuu in modernizarea serviciilor digitale, astfel incat utilizatorii sa beneficieze de o experienta de banking sigura si eficienta.
Reprezentantii BRD Romania au declarat ca, desi situatia este temporara, tot efortul este concentrat pe identificarea cauzelor problemelor tehnice si pe implementarea unor solutii rapide. Clientii care intampina dificultati in utilizarea aplicatiei sau in efectuarea tranzactiilor sunt sfatuiti sa contacteze serviciul de relatii cu clientii pentru asistenta suplimentara.
Aceasta perioada de disconfort nu diminueaza angajamentul BRD Romania fata de calitatea serviciilor oferite. Banca ramane dedicata imbunatatirii continue a platformei YouBRD si a altor servicii mobile, asigurand astfel ca fiecare utilizator sa aiba acces la solutii bancare moderne si sigure.
In concluzie, BRD Romania continua sa se concentreze pe rezolvarea problemelor tehnice aparute, promițând actualizari periodice si o comunicare transparenta. Clientii sunt incurajati sa urmareasca canalele oficiale ale bancii pentru a fi la curent cu evolutia situatiei si pentru a beneficia de toate informatiile necesare in momentul in care serviciile vor reveni la normal.