Raiffeisen Bank, banca din Romania care deserveste milioane de clienti in fiecare an, a anuntat in mod oficial ca in cursul anului 2025 marcheaza, fara sa fie prea multa lume uimita, un nou succes cu aplicatia sa de loializare, Raiffeisen Smart Market, care a depasit 1 milion de utilizatori in doar doi ani si jumatate de la lansare. In 2024, clientii bancii au primit peste 735.000 de oferte personalizate, beneficiind de reduceri, cashback si puncte de loializare.
Raiffeisen Bank spune ca, din totalul ofertelor oferite in acest an, 66% au fost sub forma de vouchere de discount, 20% cashback si 14% puncte de loializare. Cele mai populare vouchere au fost din categoriile produse financiare cu 60%, electronice cu 17% si food cu 11%. Aceste cifre demonstreaza interesul crescut al clientilor pentru beneficiile exclusive oferite de Raiffeisen Smart Market, consolidand astfel pozitia bancii in sectorul financiar romanesc.
Vladimir Kalinov, Vicepresedinte Retail la Raiffeisen Bank Romania, a subliniat importanta aplicatiei, declarand ca Raiffeisen Smart Market a devenit rapid un proiect emblema pentru Raiffeisen Bank Romania. Acesta a mentionat ca banca a creat un ecosistem complex de loializare prin care isi propune sa creasca satisfactia clientilor, sa-i recompenseze si totodata sa ii motiveze sa contribuie la un viitor sustenabil.
Raiffeisen Bank: MILIOANELE de Clienti Romani Vizati de o Informare Oficiala Importanta
Raiffeisen Bank, incepand cu 2023, a integrat in aplicatia Smart Market noi functionalitati, printre care si solutia de calcul a amprentei de carbon, prima de acest fel in industria bancara din Romania. Peste 570.000 de clienti au utilizat aceasta functie pentru a evalua impactul asupra mediului al tranzactiilor efectuate cu cardul Raiffeisen. De asemenea, aplicatia sustine initiative ecologice, permitand utilizatorilor sa doneze punctele acumulate pentru plantarea de copaci in zone cu risc de desertificare.
Pana in prezent, au fost plantati peste 10.000 de puieti in judetele Ilfov si Giurgiu. Datorita impactului sau pozitiv si a functionalitatilor inovatoare, Raiffeisen Smart Market a primit distinctia Best Customer Loyalty Program in cadrul prestigioaselor Global Retail Banking Innovation Awards 2023.
Pe langa beneficiile oferite prin Smart Market, Raiffeisen Bank incurajeaza si economisirea inteligenta prin functionalitatea SavingBox din aplicatia Smart Mobile. Clientii pot selecta un procent dorit din tranzactiile efectuate cu cardul de debit, iar suma respectiva este automat transferata in contul lor de economii.
Prin Raiffeisen Smart Market, Raiffeisen Bank Romania demonstreaza angajamentul sau fata de clienti, oferindu-le avantaje exclusive, functionalitati inovatoare si oportunitati sustenabile. Cu peste 1 milion de utilizatori activi si recunoastere internationala, aplicatia continua sa fie un instrument valoros pentru clientii care doresc sa economiseasca si sa beneficieze de oferte personalizate.