Conform unui nou studiut facut de catre compania Ooyala, posesorii de tablete prefera sa vizioneze continut video de pe web pe propriile produse in locul traditionalelor desktop-uri. Studiul confirma ca posesorii de tablete petrec, cu 30% mai mult timp vizionand continut video pe tablete decat pe desktop-uri si ca exista o mare sansa ca majoritatea acestor utilizatori sa vizioneze clipurile video pana la sfarsit pe tableta si nu pe desktop. Informatiile nu sunt deloc surprinzatoare avand in vedere ca tabletele inlocuiesc incet incet clasicele desktop-uri si mobilitatea ofera utilizatorilor posibilitatea de a le utiliza aproape oriunde si oricand.
As Homer Simpson might say, D’oh. But the latest analytics from Ooyala.com, an analytics service provider, bear this out. “On average, tablet viewers watched videos nearly 30 percent longer than when watching on their desktop,” their report says. Moreover, the tablet users would be twice as likely to watch their vids until the end.
Cei de la Ooyala analizeaza in jur de 1 miliarde de vizionari facute zilnic, clipurilor video de pe internet deci ar trebui sa fie destul de valide informatiile oferite de catre ei. In cazul meu studiul nu are dreptate, insa voi urmariti mai mult continut video pe tablete decat pe desktop?