Stiti deja ca Samsung incearca din rasputeri sa convinga posesorii de iDevice-uri ca produsele companiei Apple nu sunt cu nimic mai bune decat terminalele Android din seria Galaxy. Samsung a lansat in ultimele saptamani mai multe spoturi publicitare prin care a luat in ras persoanele care stateau la cozi in fata magazinelor Apple pentru a cumpara cel mai nou iPhone si din pacate nu a castigat nimic. Spoturile publicitare au fost lansate in noiembrie si au atras multa atentie pana in preajma Craciunului cand au fost date uitarii si toata lumea a revenit linistita la terminale iPhone.
Since the launch of the ‘fanboys’ campaign, the Samsung brand did receive a lift in Buzz to the point that it briefly topped iPhone in early December. Since that time, Samsung has more or less stabilized (still at higher scores than pre campaign) but iPhone has regained its footing and is now outscoring Samsung again.
Datele sunt oferite de compania YouGov BrandIndex care face sondaje de opinie pe 5000 de americani in fiecare saptamana si ii intreaba ce parerea au despre cele mai importante branduri din SUA. Campania celor de la Samsung ruleaza doar in SUA si deocamdata nu se dovedeste a fi chiar atat de producativa precum sperau coreeni iar asta are probabil legatura cu faptul ca spoturile publicitare sunt putin cam agresive. Ce va face Samsung acum? Va difuza o reclama asemanatoare celorlalte in pauza Super Bowl-ului american si va cheltui aproape 11 milioane de dolari pentru asta iar apoi se va apuca de copiat strategiile de marketing ale Apple, asa cum a sugerat directorul de marketing a Samsung.