Daca americanii dau Apple in judecata pentru promovarea necorespunzatoare a asistentului persona Siri atunci canadienii nu se lasa mai prejos si fac exact acelasi lucru. Canadienii spun ca Siri nu are functionalitatea pe care Apple o prezinta in clipurile sale publicitare, spun ca asistentul nu raspunde rapid la comenzi si ca el nu recunoaste cum trebuie cuvintele rostite de utilizatori. Practic tot ceea ce este imperfect la Siri este disputat in instanta si perosanele care s-au simtit lezate de asistentul personal al Apple cer plata unor daune plus diferenta dintre pretul de achizitie al iPhone 4 si iPhone 4S.
“Siri either did not understand what the plaintiff was asking or, after a very long wait time, responded with the wrong answer. The plaintiff quickly recognized the futility of using Siri,” contends the suit. The Regina suit claims Apple knew of the Siri’s “shortcomings” before its distribution. “Indeed, buried in Apple’s website is the amorphous sentence: ‘Siri is currently in beta and we’ll continue to improve it over time,'” it says. The suit claims Apple didn’t disclose that the Siri transactions in its commercials are fictitious and real consumers can’t expect it to perform such tasks.
Canadienii spun ca Apple nu a mentionat in clipurile sale publicitare faptul ca Siri ar fi disponibil in versiune beta desi pe site-ul companiei acest lucru ar fi specificat insa nu intr-un mod care a atraga atentia consumatorilor. Din pacate pentru Apple, Siri va fi tinta unor asemenea procese si in viitor pentru ca asistentul nu functioneaza extraordinar de bine si in multe tari nu are disponibile toate functiile promovate de Apple.