In luna martie a acestui an Apple a lansat doua modele noi ale iPad, tableta iPad 3 cu Retina Display, procesor A5X, camera mai buna, etc, si o versiune actualizata a iPad 2 Wi-Fi Only 16 GB care are un procesor construit folosind un proces de fabricatie diferit. Dupa lansarea iPad 3, noua versiune a iPad 2 Wi-Fi Only 16 Gb s-a ieftinit cu 100$ in SUA, cateva zeci de euro in rest, si se pare ca ea inca genereaza vanzari foarte bune, conform Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).
The lower price of the iPad 2 seems to be attracting many new buyers, and bringing thriftier customers into the fold. In contrast with how customers behave when Apple launches new iPhone models, our data suggests that a lot of iPad buyers bought iPad 2s right up to and after the launch of the new iPad.
Noul pret al iPad 2 este atat de atractiv pentru clienti incat acest produs a insumat 41% dintre tabletele vandute de Apple intre 16 martie si 30 aprilie. Practic iPad 2 inca reprezinta o foarte mare parte din vanzarile generate de Apple si facand o comparatie cu vanzarile globale de tablete, putem trage concluzia ca in momentul de fata iPad 3 concureaza cu iPad 2 si abia apoi cu alte tablete Android. Prin iPad 2 Apple a reusit sa atraga o parte dintre consumatorii care nu aveau bani de o tableta iPad de 500$ si exista sanse mari ca in Q2 2012 cota de piata a iPad sa creasca multumita acestei strategii.