Acum cateva saptamani de zile v-am spus ca Apple ar putea fi obligata sa isi sisteze activitatea in Italia pentru nerespectarea unor hotarari ale unei instante de judecata care o obliga sa informeze corect clientii cu legatura la drepturile pe care le au in ceea ce priveste posibilitatea de a beneficia de garantia pentru un produs. Autoritatile din Italia au actionat Apple in instanta pentru modul incorect in care isi informau clientii si acum un grup al consumatorilor din Portugalia face exact acelasi lucru deoarece a actionat deja Apple in instanta.
According to Lusa, the DECO decided to proceed with an action in court against Apple. The decision relates to the fact that the company “deceptively” consumers, luring them to extend the warranty to three years through its AppleCare Protection Plan that “nothing” adds to the legal guarantee of two years in Portugal.
“The Portuguese Community law and gives a two-year guarantee for the movable, but Apple does not recognize this reality. After several attempts to enforce these rights, without success, decided to proceed with a lawsuit popular, “said Joao Morgado, secretary general of the DECO Lusa.
In Portugalia Apple ar pacali consumatorii vanzandu-le un serviciu de care nu au nevoie si care nu afecteaza, cel putin la o prima vedere, garantia de care beneficiaza la achizitionarea unui produs. In Portugalia se ofera garantie de 2 ani de zile pentru produse, insa Apple nu pare sa fie interesata de prevederile legale si le cere utilizatorilor sa isi extinda garantia achizitionand un serviciul AppleCare. Grupul de protectie a consumatorilor spune ca tot ceea ce face Apple nu este chiar atat de legal, asa ca acum o instanta va decide care dintre cele doua entitati are dreptate.