Apple incepe sa devina din ce in ce mai puternica in pietele aflate in curs de dezvoltare

 

  Ca parte a conferintei audio pentru prezentarea rezultatelor financiare pentru Q1 2014, Tim Cook a declarat ca Apple a inregistrat cresteri substantiale in vanzari in pietele aflate in curs de dezvoltare, Rusia, Brazilia, Turcia, India si Vietnam fiind mentionate. Pentru a vedea cat adevar exista in spatele afirmatiilor CEO-ului Apple, o companie a derulat un studiu in cateva dintre aceste piete si rezultatele au fost interesante. Conform studiului, dintre cele 4504 persoane participante, 52% au declarat ca achizitioneaza produse Apple sau ca ar dori sa achizitioneze mai multe in viitor, Microsoft si Google urmand compania indeaproape.

 In ceea ce priveste cele mai recunoscute brand-uri, pe primul log se plaseaza Samsung, insa Goole si Apple o urmeaza la o distanta infima. Avand in vedere ca Samsung este prezenta pe aceste piete de ani si ani de zile, popularitatea Apple este cu adevarat interesanta, avand in vedere ca iPhone-ul a adus compania in atentia lumii intregi si acest dispozitiv a fost lansat abia acum 7 ani de zile, ajungand in acest tip de tari abia doia ani mai tarziu. Apple poate castiga sume serioase de bani din aceste piete, insa trebuie sa conceapa produse special pentru ele.