Compania Apple este iubita in lumea intreaga de sute de milioane de persoane care ii folosesc numeroasele produse lansate pana in momentul de fata pe piata, iar un studiu recent privind loialitatea consumatorilor dezvaluie faptul ca lucrurile merg din ce in ce mai bine.
Conform celor de la Brand Keys, Apple are cei mai loiali utilizatori de smartphone, tablete si laptop-uri, acestea fiind si principalele trei categorii pentru care compania Apple lanseaza produse de cativa ani de zile, cea a smartphone-urilor fiind cea mai importanta pentru cei din Cupertino.
Stiam de ceva vreme ca Apple are consumatori foarte loiali, diverse alte studii confirmand acest lucru de-a lungul timpului, iar cei de la Brand Keys nu fac altceva decat sa ne spuna ca in 2016 Apple inca are priza la public cand vine vorba despre smartphone-uri, tablete sau laptop-uri.
12 categorii au fost avute in considerare in acest studiu si Apple a castigat in doar 3 dintre ele, pierzand in categoria muzicii sau a celei pentru calculatoare, iMac-urile sale neavand utilizatori chiar atat de loiali conform datelor inregistrate de catre cei de la Brand Keys.
The consumer engagement process today is more dependent on emotional values than ever. As rational attributes have become price-of-entry ‘givens’ for today’s consumers, emotional values have become more problematic for brands — not brand outreach or messaging, but how to accurately determine which emotional values a brand should leverage to emotionally engage consumers.
Studiul Brand Keys a fost derulat pe 42,792 de persoane, deci vorbim despre o baza de raspunsuri extrem de mare, iar compania Apple a reusit sa castige in cele mai importante categorii pentru ea si in final asta conteaza cel mai mult.