HomePod a avut parte de vanzari excelente in ziua lansarii, conform unor informatii aparute in cursul acestei zile in legatura cu noua boxa inteligenta a companiei Apple. HomePod a inregistrat in prima zi de disponibilitate vanzari mult mai mari decat a ale oricarui alt produs concurent in ziua lansarii, exceptie facand Amazon Echo Dot.
Desigur ca nu sunt oferite cifre cu privire la vanzarile efective inregistrate de catre boxa inteligenta HomePod, iar aceste cifre ar fi fost foarte importante, dar Apple nu le dezvaluie. HomePod a fost lansat in doar 3 tari, pentru inceput, insa analistii vorbesc doar despre vanzarile inregistrate in SUA, deci nu stim ce s-a intamplat in alte regiuni, din pacate.
Analistii spun totusi ca vanzarile de boxe inteligente, precum HomePod, ar trebui sa creasca substantial in cursul anului 2018, interesul clientilor fiind intr-o continua crestere. HomePod a intrat intr-o piata care se afla in plina expansiune, compania Apple profitand de pe urma interesului creat de alte companii, iar acum incaseaza pe masura.
“In fact, in the U.S., day one pre-orders of HomePod were higher than all other smart speaker first day pre-orders, except Amazon’s Echo Dot, according to NPD’s Checkout service.”
HomePod, la fel ca restul boxelor inteligente, este vazuta de catre foarte multi consumatori ca un produs inutil, insa desigur ca exista si entuziasti care sa cumpere asemenea produse. Numarul acestora este mult mai mic decat cel al persoanelor care cumpara un smartwatch, de exemplu, dar chiar si asa, exista o piata mare pe care HomePod sa o atace.