DACIA Duster va trece printr-o revolutie extrem de importanta, cu o serie de noi modele speciale pe care DACIA le va lansa pentru clientii din intreaga lume, iar acum aflam in mod oficial si ceea ce se va intampla cu ele.
DACIA Duster va fi lansata intr-o versiune complet noua din 2024 de catre cei de la DACIA, iar generatia a 3-a urmeaza sa fie oferita atat intr-o versiune hibrida, cat si cel mai probabil intr-o versiune electrica, desi ultima e inca departe de lansare.
DACIA Duster are totusi dezvaluita de catre cei de la Renault platforma CMF-BEV, cea care ar urma sa fie folosita cel putin pentru versiunea electrica a masinii, daca nu cumva si pentru cea hibrida. S-a spus pana acum destul de clar faptul ca platforma CMF-B va fi folosita pentru versiunea hibrida a DACIA Duster, asa cum este folosita pentru Jogger, dar nu este exclus sa se faca trecerea la platforma CMF-BEV pentru generatia a 3-a a SUV-ului produs de compania romaneasca.
DACIA Duster va avea preluate mai toate noutatile care exista in modelele de generatie a 3-a a Logan sau Sandero, insa si dotarile care exista pentru Jogger, dar nu e exclus sa vedem si alte noutati de la masinile Renault. Platforma CMF-BEV va fi lansata in 2024 impreuna cu anumite modele ale Renault si Nissan, dar nu se stie foarte clar cand anume va ajunge sa fie folosita inclusiv de catre masinile celor de la DACIA, de s-ar putea sa avem de asteptat.
DACIA Duster ar putea fi lansata intr-o versiune hibrida tot pe platforma CMF-B, urmand ca versiunea electrica sa fie oferita pe platforma CMF-BEV la cativa ani distanta de 2024, poate mai aproape de 2030.
Planurile Renault si Nissan sunt ca din 2030 sa vanda doar masini fara motoare pe combustie interna, dar in cazul DACIA nu exista planuri la fel de ambitioase in ceea ce priveste trecerea la modelele 100% electrice, lucru de inteles, avand in vedere clientii pentru care sunt facute aceste masini.
DACIA Duster nu va mai avea parte de schimbari majore pana in 2024, chiar daca anul acesta va fi lansat un model revizuit care are doar logo-urile modificate pentru a afisa noua identitate vizuala a companiei.