Samsung. La doar o zi dupa ce a fost prinsa promovand Samsung GALAXY NOTE 9 de pe un iPhone, astazi compania coreeana este din nou facuta de rusine din cauza faptului ca isi minte clientii. Mai exact, in pagina pentru prezentarea telefonului GALAXY A8 Star, cei de la Samsung au folosit o poza facuta cu un aparat DSLR pentru a prezenta o functie a telefonului care prezinta modul in care poate fi editat efectul de adancime pentru selfie-urile facute cu telefonul.
Samsung. Practic, compania sugereaza faptul ca telefonul ar face poze grozave cu a sa camera frontala, insa in realitate acea poza a fost facuta cu un aparat DSLR si incarcata acolo, deci toti cei care isi fac sperante de poze grozave, sunt de fapt mintiti. Samsung nu e la prima isprava de acest gen, compania coreeana facand ceva similar acum cateva luni cand a promovat camera GALAXY A8 folosind tot o imagine facuta folosind un aparat DSLR, nu telefonul.
Samsung. PENIBIL, Prinsa ca-si MINTE iar Clientii
Samsung. Poza de mai sus este cea folosita de catre companie pentru a promova telefonul GALAXY A8 Star, iar miscarea penibila a coreenilor a fost dezvaluita de catre fotografa care a facut respectiva poza. Ea a fost anuntata ca poza sa a fost cumparat de catre cineva, iar dupa o cautare facuta pe internet, a descoperit ca respectiva poza era folosita de catre Samsung pentru a promova functia de selfie-uri si modificare a adancimii pozelor facute folosind GALAXY A8 Star.
I totally forgot about it, until a few weeks ago when I got an email from EyeEm: Congratulations, you sold a photo! Awwww, I made my first sale on EyeEm! For some reason, someone bought this portrait of me goofing around. Curious as I am, I performed a reverse image search a few days later, just for fun. I thought that, even if I get to see the image online, it could be included in a blog post about outdoor activities, nature, autumn… Maybe even makeup. But to my surprise, there was only a bunch of search results related with Galaxy A8 Star. I clicked on the first link, scrolled down, and saw this.
Samsung. Poza a fost folosita pentru a promova telefonul in Hong Kong, iar din moment ce s-a ales o asemenea tactica, e destul de clar ca sinceritatea nu este ceva important pentru companie. Avand in vedere ca aceasta este si a doua oara intr-un an in care Samsung e prinsa mintindu-si in mod penibil clientii, e usor de inteles de ce oricine se poate gandi ca in realitate oricare dintre telefoanele coreenilor este promovat in mod mincinos.