BANCA Transilvania a publicat ieri un mesaj foarte important pentru clientii sai din Romania, iar asta in contextul in care foarte multa lume este destul de confuza in ceea ce priveste situatia din tara. BANCA Transilvania a publicat un mesaj cu privinre la criteriile de eligibilitate pentru amanarea ratelor la credite, iar asta probabil si pentru ca inca exista multe persoane care suna si intreaba cum pot face acest lucru, blocand serviciul de relatii cu clientii.
BANCA Transilvania explica intr-o pagina din website-ul sau foarte simplu care sunt criteriile de eligibilitate pentru a putea beneficia de amanarea ratelor conform ordonantei de urgenta date de Guvernul Romaniei. BANCA Transilvania spune ca prima conditie este ca veniturile clientului sa fi fost afectate direct, sau chiar indirect de pandemie, dar si ca acea persoana sa fi solicitat si sa fi primit creditul pana in data de 30 martie, extrem de important.
BANCA Transilvania: Mesajul foarte IMPORTANT pentru Clienti
BANCA Transilvania spune ca la data instituirii starii de urgenta in Romania, 16 martie 2020, nu trebuie sa se fi inregistrat vreo restanta la creditul pentru care se cere amanarea, sau ele sa fi fost amanate pana la data solicitarii amanarii. Creditul de la BANCA Transilvania pentru care se cere amanarea trebuie sa nu fi ajuns la maturitate, si sa nu fi fost declarata scadenta anticipata, iar solicitarea de amanare trebuie facuta in maxim 45 de zile de la adoptarea OUG, adica pana pe 14 ai.
Dacă vrei să faci o solicitare pentru amânarea de rate, află mai multe detalii.Detalii: bit.ly/3f1JrPR
Publicată de Banca Transilvania pe Marţi, 28 aprilie 2020
BANCA Transilvania le permite clientilor sa solicite chiar si online amanarea ratelor pentru credite, si aveti mai sus link catre pagina unde sunt oferite toate informatiile pentru cei interesati. Desigur ca puteti face asta si telefonic, dar e posibil sa aveti destul de mult de asteptat pentru ca BANCA Transilvania a anuntat acum mai bine de o saptamana ca exista foarte multe apeluri si timpul de asteptare pentru a discuta cu un operator ar putea fi mare.
BANCA Transilvania are nevoie si de timp pentru a procesa toate cererile, astfel ca ar putea dura chiar si pana la doua saptamani pana primiti un raspuns, dar important e sa faceti cererea la ei de la bun inceput.