Google a luat o decizie foarte importanta care va avea un impact urias in intreaga lume, dar unul de bun augur pentru ca va ajuta intr-o foarte mare masura la protejarea oamenilor de ceva ce le poate face chiar mult rau.
Google a anuntat ca urmeaza sa interzica reclamele care promoveaza software de monitorizare a persoanelor, adica acele aplicatii, sau dispozitive hardware, care permit monitorizarea locatiei oamenilor, fara ca ei sa stie, sau ceea ce fac in telefoane.
Google a interzis de ceva vreme aplicatiile de acest gen in App Store si Google Play Store, iar acum vine momentul ca si dispozitivele fizice, sau software-ul din afara magazinelor de aplicatii, sa fie interzise la promovare de companie.
Google stie cat de multe reclame de acest gen sunt in platforma sa, stie deasemenea si cat de mult rau pot face produsele de acest gen, fie software, sau hardware, asa ca decizia luata de catre companie este, in final, una foarte buna.
“În august 2020, politica Google Ads Eniting Dishonest Behavior va fi actualizată pentru a clarifica restricțiile privind publicitatea pentru software-ul spion și supraveghere. Politica actualizată va interzice promovarea produselor sau serviciilor care sunt comercializate sau vizate cu scopul expres de urmărire sau monitorizare a altei persoane sau a activităților acestora fără autorizarea acestora. Această politică se va aplica la nivel global și vom începe să punem în aplicare această actualizare a politicii la 11 august 2020.”