Facebook a lemis o avertizare foarte importanta in cursul zilei de ieri, iar ea se aplica pentru un numar foarte mare de oameni din intreaga lume, iar asta ar putea fi o problema foarte mare pentru ea in viitor, desi modificarile sunt unele bune.
Facebook a emis o avertizare in baza careia spune ca lansarea iOS 14 ii va avecta sever capacitatea de a vinde reclame pentru companiile din intreaga lume, iar asta din cauza noilor masuri de securitate care impiedica monitorizarea la discretie a utilizatorilor.
Facebook spune ca masura va reduce cu 50%, minim, veniturile generate pentru cei care folosesc reteaua sa de reclame, care a fost in repetate randuri in centrul multor scandaluri din cauza modului in care preia informatii despre utilizatori, iar Apple impiedica monitorizarea la discretie a oamenilor.
“Aceasta nu este o schimbare pe care vrem să o facem, dar, din păcate, actualizările Apple la iOS14 au impus această decizie. Știm că acest lucru poate avea un impact sever asupra capacității editorilor de a genera bani prin intermediul Rețelei de audiență pe iOS 14 și, în ciuda celor mai bune eforturi noastre, poate face Rețeaua de audiență atât de ineficientă pentru iOS 14, încât s-ar putea să nu aibă sens să o ofere pe iOS 14 în viitor.
Deși este dificil să cuantificăm impactul pentru editori și dezvoltatori în acest moment cu atât de multe necunoscute, în testare am observat o scădere de peste 50% a veniturilor editorilor din Rețeaua de audiență când personalizarea a fost eliminată din campaniile de instalare a anunțurilor mobile. În realitate, impactul asupra rețelei de audiență asupra lui iOS 14 poate fi mult mai mare, așa că lucrăm la strategii pe termen scurt și lung pentru sprijinirea editorilor prin aceste schimbări.”