Persoanelor care folosesc Instagram și Facebook în UE, SEE și Elveția li se vor oferi în curând mai multe opțiuni cu privire la modul în care ar dori să-și gestioneze experiențele în produsele Meta. Oferim aceste opțiuni pentru a răspunde cerințelor DMA, care intră în vigoare în martie 2024.
Ajutam oamenii să înțeleagă alegerile pe care le vor putea face
În următoarele câteva săptămâni, oamenii vor primi notificări care îi vor informa despre capacitatea lor de a alege dacă doresc să partajeze informații între serviciile noastre. Unele dintre alegerile pe care utilizatorii le vor putea face includ:
Utilizarea informațiilor între Facebook și Instagram: persoanele care au ales deja să își conecteze conturile Instagram și Facebook vor putea alege:
- să continue să își conecteze conturile prin intermediul Centrului nostru de conturi, astfel încât informațiile lor să fie folosite în conturile lor de Instagram și Facebook; sau
- să-și gestioneze separat conturile Instagram și Facebook, astfel încât informațiile lor să nu mai fie folosite între conturi.
Mai multe detalii despre modul în care vom folosi informațiile în mod diferit în funcție de alegerile pe care oamenii le pot face pot fi găsite aici.
- Facebook Messenger: Persoanele care folosesc Facebook Messenger pot alege dacă doresc să continue să folosească Facebook Messenger cu contul lor de Facebook sau dacă ar prefera să creeze un nou cont Messenger autonom. Persoanele care aleg să creeze un nou cont Messenger fără informațiile lor de Facebook vor putea folosi oferta principală de servicii Messenger, cum ar fi mesageria privată și chat, apeluri vocale și video.
- Facebook Marketplace: Persoanele care folosesc Facebook Marketplace pot alege între o experiență Marketplace care își folosește sau nu informațiile de pe Facebook. Pentru persoanele care aleg să-și folosească informațiile de pe Facebook pentru experiența lor Marketplace, experiența actuală Marketplace va rămâne. Persoanele care aleg să nu-și folosească informațiile de pe Facebook pentru experiența lor pe piață vor putea în continuare să răsfoiască listări și să cumpere și să vândă articole, diferențele cheie fiind că comunicarea dintre cumpărători și vânzători se va face prin e-mail în loc de Facebook Messenger.
- Jocuri Facebook: Oamenii care joacă jocuri pe Facebook pot alege între o experiență de joc care utilizează informațiile lor de pe Facebook sau o experiență fără informațiile lor de pe Facebook. Persoanele care aleg să-și folosească informațiile de pe Facebook pentru jocurile pe care le joacă pe Facebook vor avea funcții precum jocuri multiplayer, achiziții în joc și sugestii de jocuri personalizate. Persoanele care aleg să nu-și folosească informațiile de pe Facebook pentru jocurile pe care le joacă pe Facebook pot juca unele jocuri cu un singur jucător.
- Reclame: Oamenii din UE, SEE și Elveția au, de asemenea, posibilitatea de a folosi Instagram și Facebook gratuit cu reclame sau de a se abona pentru a nu mai vedea reclame. Dacă oamenii se abonează pentru a nu mai vedea reclame, informațiile lor nu vor fi folosite pentru reclame. Această alegere a fost lansată în noiembrie 2023.
Dincolo de aceste noi opțiuni, toți cei care folosesc serviciile Facebook și Instagram vor continua să beneficieze de gama extinsă de instrumente existente pe care le-am construit pentru a oferi oamenilor posibilitatea de a alege informațiile pe care le distribuie și modul în care le procesăm datele.