Desi compania Samsung si-a batut joc de posesorii de iDevice-uri in ideea de a ii atrage mai aproape de ea, deocamdata nu a reusit decat sa supere multa lume care probabil nu-i va cumpara vreodata produsele. Totusi cei de la Samsung au si alte griji, mai exact compania si-a trimis angajatii cel putin la magazinul Apple din 5th Avenue New York pentru a verifica numarul de clienti prezenti la coada, pentru a compara situatia cu anii trecuti si pentru a afla ce ii motiveaza pe oameni sa stea la coada. Samsung a trimis fotografi si echipe de filmare pentru a inregistra tot ce se intampla acolo si a chestionat jurnalistii prezenti la eveniment in legatura cu ceea ce ii motiveaza pe clienti sa petreaca zile intregi si nopti la coada.
Samsung kept its presence pretty clandestine. …a Korean video and photography crew documented the scene and interviewed reporters to figure out why Apple has such a rabid following. The videographers asked questions such as, “Is the line shorter or longer this year than last?” and “Is the crowd more excited or less than previous years?” All questions revolved around whether Apple seemed to be losing a bit of its cool factor or if the company’s fans remained as loyal as ever. “Other companies release new phones, but there’s not as much passion and heat [from buyers],”. “It’s only Apple. Why? We’re curious.”
Intreaga documentare a fost facuta de o divizie din cadrul Samsung si rezultatele sale vor fi utilizate doar in interiorul companiei, deci probabil nu vom afla prea multe despre ele. Samsung incearca de multi ani sa isi motiveze clientii sa doarma in fata magazinelor sale inaintea unei lansari importante, insa nu a reusit sa faca acest lucru si probabil nici nu va reusi vreodata. Cand vine vorba despre Apple lumea are o cu totul alta mentalitate, priveste compania si produsele altfel, iar cand Samsun va intelege cum a construit Steve Jobs aceasta cultura, poate va reusi sa copieze si lansarile de succes.