Desi Facebook este acum cea mai mare retea de socializare de pe planeta, cei de la Microsoft au prevazut inca din 2010 faptul ca website-ul va fi un real succes. Atunci, compania americana a incercat sa cumpere reteaua de socializare fondata de catre Mark Zuckerberg, insa acesta si partenerii sai au refuzat sa se vanda catre cei din redmond.
In 2010 Facebook era in plina ascensiune si adauga extrem de multi utilizatori noi in fiecare zi, cei de la Microsoft evaluand foarte corect faptul ca reteaua va avea succes extrem de mare. In aceasta idee, fostul presedinte al Microsoft, Steve Ballmer, a afirmat ca in 2010 Microsoft a facut o oferta de a cumpara Facebook, insa a fost refuzata.
Conform lui Ballmer, cei de la Microsoft au fost dispusi sa plateasca 24 de miliarde de dolari pentru a cumpara Facebook, suma fiind una enorma pentru reteaua de socializare. In ciuda sumei extrem de mari de bani, cei care conduceau Facebook au refuzat si bine au facut, deoarece sub conducerea Microsoft reteaua de socializare nu s-ar fi dezvoltat la fel de mult.
Cei de la Microsoft au cumparat au cumparat multe retele populare dupa anul 2000, insa exceptand LinkedIn, cam toate s-au blocat in procesul lor de dezvoltare. Microsoft a demonstrat din plin ca este incapabila sa administreze retele populare, iar Zuckerberg si asociatii sai au facut o decizie extrem de buna cand au refuzat Microsoft.
“I think $24 billion when the company was itsy-bitsy and [Zuckerberg] said no. And I respect that.”