BANCA Transilvania, cea mai mare banca din Romania si una dintre cele mai mari din Estul Europei, ii avertizeaza pe clientii sai din toata tara in momentul de fata, iar asta pentru ca le aduce in atentie importanta foarte mare pe care o are protejarea datelor personale, in special in contextul actual al numeroaselor fraude online.
BANCA Transilvania explica mai jos ce inseamna datele personale de identificare, si ofera o varietate de exemple cu privire la ceea ce ar trebui sa stim in legatura cu tipurile de informatii pe care nu ar trebui sa le furnizeze nimanui, in special daca este vorba despre persoane necunoscute, care pot face orice cu ele.
Exemplele pe care BANCA Transilvania ni le ofera au menirea de a ne invata cum ne putem proteja cel mai bine datele personale astfel incat sa fim siguri ca nimeni nu le va putea folosi pentru a ne face rau, iar asta deoarece se poate intampla oricand ca ele sa fie utilizate impotriva noastra de catre cineva.
BANCA Transilvania stie foarte bine cat de periculos este sa-ti cedezi datele personale catre necunoscuti, si e bine sa fim cat se poate de vigilenti in legatura cu acest lucru, pentru ca nu intotdeauna se intampla sa si putem fi ajutati de catre institutia financiara daca avem probleme dupa cedarea lor.
În principiu, sunt toate datele tale personale, de identificare, pe care e bine să le păstrezi în siguranță. Adică orice informație care te poate identifica direct (singură) sau indirect (împreună cu alte informații pe care un operator le deține).
Câteva exemple ar fi:⠀nume, prenume, CNP, data nașterii, seria și numărul actului de identitate;⠀ID client, IBAN, numărul cardului bancar;⠀numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa IP;⠀imagine, voce, înregistrare audio/video; date de geolocalizare; istoricul navigării – cookies, citate din social media etc.