Apple vinde o varietate de modele ale iPad in momentul de fata, fiecare dintre ele cu diverse nivele de popularitate, iar o companie a incercat sa afle care dintre ele se vinde cel mai bine si ce serie de tablete inregistreaza vanzarile cele mai bune dintre toate cele disponibile.
Conform celor de la CIRP, iPad Air 2 inregistreaza cele mai bune vanzari in SUA, cel mai importanta piata de desfacere pentru compania Apple, produsul fiind lansat cu un an si jumatate in urma pe piata, insa asta nu impiedica americanii sa fie interesati sa o cumpere.
Ambele modele ale iPad Air comercializate de catre compania Apple au reprezentat 40% din vanzarile totale de tablete iPad in SUA, insa marea surpriza a statisticilor este data de catre tabletele iPad Mini care reprezinta 47% din totalul vanzarilor iPad.
Mai exact, iPad Mini, iPad Mini 2, iPad Mini 3 si iPad Mini 4 insumeaza 47% din vanzarile totale de tablete iPad, asta desi in cursul T4 2014 ele inregistrau doar 32% din vanzari, semn ca americanii sunt interesati in principal de tablete mici si ieftine.
Dintre tabletele iPad Mini vandute de catre Apple, iPad Mini 2 a inregistrat cele mai bune vanzari, iPad Mini 4 urmand-o indeaparoape, deci pretul conteaza inaintea functionalitatii oferite de catre produs, americanii fiind destul de pragmatici.
Partea interesanta este ca iPad Pro a insumat 12% din vanzarile totale de tablete iPad in T4 2015, cifra fiind importanta pentru ca vorbim despre un mode foarte scump care este dedicat unui segment destul de restrans de clienti dornici sa detina o tableta.
Desi Apple inca vinde cateva milioane de tablete iPad in fiecare trimestru fiscal, este foarte posibil ca vanzarile pentru T4 2015 sa fie mai mici decat cele inregistrate in T4 2014.