Succesul Apple Music si Spotify motiveaza Amazon sa lanseze un serviciu de streaming audio propriu, compania americana urmand a concura cu suedezi si cu cei din Cupertino pe aceasta piata, una in plina expansiune in ultimii ani.
Noul serviciu de streaming audio al celor de la Amazon urmeaza sa aiba un pret de vanzare de 9.99 dolari, adica exact precum cele ale Apple sau Spotify, insa marea diferenta sta in faptul ca el urmeaza sa ofere ceva mai multa muzica decat competitorii.
Aflata in proces de finalizare a discutiilor privind licentierea muzicii, Amazon intentioneaza sa isi lanseze serviciul la sfarsitul lunii august, sau inceputul lunii septembrie, insa totul depinde de modul in care vor decurge discutiile cu marile case de discuri din SUA.
Mai mult decat atat, Amazon va integra noul produs si in Amazon Echo, astfel ca utilizatorii vor avea posibilitatea de a asculta muzica prin acest produs si a folosi comenzi vocale pentru a reda muzica in propria casa, Apple urmand a oferi ceva similar in viitorul apropiat.
The new music offering also is intended to increase the appeal of the Amazon Echo, its home speaker, which searches the Internet and orders products from the retailer with voice commands… Amazon similarly hopes its new service’s tight integration with the Echo will help it stand out and reinforce the speaker’s appeal, the sources said.
Piata serviciilor de streaming audio incepe sa devina din ce in ce mai aglomerata, iar acest lucru este foarte benefic pentru utilizatori deoarece preturile pentru aceste servicii vor scadea, iar librariile muzicale vor deveni tot mai bogate, incetul cu incetul.
Avand in vedere ca lansarea Apple Music nu a afectat Spotify, ba din contra, exista sansa ca intrarea Amazon pe aceasta piata sa genereze o crestere a numarului de abonati ai serviciilor de streaming audio fara ca Apple sau Spotify sa fie afectate.