E.ON, foarte mare companie care livreaza gaze naturale si energie electrica pentru milioane de romani din intreaga tara in fiecare zi, a publicat un anunt foarte important care este adus imediat in atentia clienrilor din toata Romania, iar asta pentru ca vorbeste despre modul in care putem afla soldul facturilor.
E.ON explica mai jos faptul ca exista mai multe metode care ne ofera posibilitatea de a afla rapid care este soldul pe care il avem de platit intr-un anumit moment, si asta in conditiile in care e posibil sa nu avem vreo factura recenta de la companie, sau pur si simplu am pierdut-o pe cea primita recent.
In cadrul website-ului celor de la E.ON Romania e cel mai simplu de vazut care sunt cele mai recente facturi, dar si care este soldul pe care il avem de platit, insa exista mai jos multiple metode prin care putem afla rapid aceasta informatie extrem de importanta, astfel incat sa platim orice avem nevoie.
E.ON Romania ne ofera si posibilitatea de a plati foarte rapid orice fel de sold pe care il avem, tot prin website-ul sau, insa daca stiti soldul si codul de client, atunci puteti sa faceti plata si prin banda, insa in acest caz poate dura pana la 4 zile pentru ca plata sa fie inregistrata de catre sistemele bancii.
Poți afla imediat cât ai de plată sau care este soldul tău curent la E.ON astfel: prin crearea unui cont personal pe website sau în aplicația E.ON Myline, ai acces 24/7 la informații despre locurile tale de consum; prin accesarea E.ON Chat; prin telefon, non-stop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON, la 0265 200 366 sau 0265 200 900*.
Trimite-ne un SMS (mesaj text*) la 3730 cu textul SOLD urmat de codul de încasare şi îți răspundem imediat tot prin SMS, cu valoarea soldului tău curent. Dacă tocmai ai efectuat o plată și vrei să vezi dacă s-a actualizat soldul tău, trebuie să știi că transferul sumelor achitate în contul E.ON poate dura între 2 și 4 zile, în funcție de bancă.